אלעזר פנה אלינו דרך המלצה חמה מקולגה שלו שהצליח לגייס המון לקוחות חדשים דרך שירותי השיווק הדיגיטלי שלנו.
הוא הגיע עם ביטחון רב ביכולת שלו לרפא אנשים שכבר התייאשו מלמצוא פיתרון לבעיות הכאב שלהם,
בעיקר מקרים מאתגרים במיוחד או כאלה שראו אינסוף רופאים ומומחי כאב ועדיין לא מצליחים לתפקד בצורה מלאה ולהתשחרר מהכאב.
בתור התחלה היינו מוכרחים לוודא ששיטת הטיפול באמת עובדת ולחקור את איך הקליניקה מתנהלת בהווה, הן מבחינת שיווק וקשרי לקוחות והן מבחינת הטיפולים עצמם ואופן התקשורת ותהליך הריפוי והטיפול עם המטופלים.
הגענו אל הקליניקה של אלעזר בהוד השרון לטיפול והיינו בהלם חיובי מעוצמות הריפוי והטיפול המופלאות שחווינו.
עבדנו על ״להוריד לקרקע״ את הידע המקצועי הרב של אלעזר כדי שיותר ויותר אנשים יצליחו להבין שהוא באמת יכול לרפא אותם.
חילקנו את קהל היעד למספר תחומים שונים, כגון עובדים בהייטק שיושבים זמן רב במשך היום, עובדי משרדים אחרים כמו עורכי דין ורואי חשבון, אנשים שסובלים מכאב ועוד...
הפרסום התמקד באזור הקליניקה של אלעזר וככל שהצלחנו לגדול ולהגיע לעוד ועוד מטופלים חדשים, כך גם הגדלנו את מיקומי הפרסום, עד שהיום מגיעים אל אלעזר מטופלים מכל רחבי הארץ.
בשלב הבא התמקדנו בלבנות את המסרים הנכונים לכל קהל יעד כך שיפיקו את המיטב מהתקציב ויעזרו לאנשים לראות את ההזדמנו הגדולה שיש להם בליצור עם אלעזר קשר, ואז להגיע לפגישת ייעוץ שתשנה להם את החיים.
למרות שידענו שאלעזר הוא אשף ומומחה בתחומו, אסטרטגית המסרים ההתחלתית ועיצוב המותג בכלל הייתה סולידית ופשוטה.
הסיבה שבחרנו באסטרטגיה סולידית ופשוטה היא גם כדי לקרב מטופלים פוטנציאלים בלי הבטחות גרנדיוזיות שיכולות לערער את האמון ולהרחיק את המטופלים, וגם בכדי להביא קלילות ופשטות בנושא כל כך כואב וכבד שיכול בקלות להטריג אנשים וליצור אנטיגוניזם.
אלעזר הוא דובר אנגלית ולמרות קשיי השפה העברית הוא הצליח לגדול במהרה ולעזור להמון מטופלים חדשים להכיר אותו, להגיע אל הקליניקה שלו ולשחרר סוף סוף כאבים כרוניים של עשרות שנים.
כל השיחות מתועדות ב-CRM שהטמענו ואנחנו בונים ומחדשים תהליכים עסקיים וקשרי לקוחות מסודרים יחד עם אלעזר.
התהליכים העסקיים מאפשרים לאלעזר לקלוט עוד ועוד מטופלים חדשים בצורה חלקה ומסודרות עם ראש שקט וכך להתרכז ביכולת הנפלאה שלו לרפא אנשים במקום לרדוף אחרי אנשים ולהסתבך עם בירוקרטיות מיותרות!