Lobo Team

שיווק דיגיטלי. בניית תכנית ואסטרטגיה, ביצוע והוצאה לפועל, ניהול שוטף והגדלת הלידים והמחזור החודשי בצורה משמעותית

2zone therapy

סיפור המותג

לובו טים הינה אקדמיית אומנויות לחימה ברמה הגבוהה ביותר שקיימת היום בארץ.
האקדמיה מתמחה במספר רב של אומנויות לחימה כמו ג׳יו-ג׳יטסו ברזילאי, אגרוף תאילנדי, אגרוף מקצועני, MMA, היאבקות ועוד, וכוללת מספר קבוצות של ילדים, נערים, מבוגרים, מתחילים, מתקדמים ואימונים אישיים.
המאמנים והתלמידים של האקדמיה זוכים לעיתים קרובות בפרסים ובמקומות הראשונים בתחרויות ארציות ובינלאומיות.
את האקדמיה מוביל אלן סורמונט, מתחרה בינלאומי ובין המובילים בתחום הג׳יו-ג׳יטסו הברזילאי בארץ ושיטת האימון שלו מכה גלים בארץ בזכות הכישרון שלו לראות את האתגרים של המתאמן ולעזור לכל מתאמן ומתאמן להשיג את המטרות האישיות שלו, הפיזיות והמנטליות.

270%

עלייה במצטרפים חדשים לחודש

420%

עלייה ביחסי המרה

350%

עלייה במחזור העסק

אסטרטגיה שיווקית

כשפגשנו את אלן, לפני יותר משנה, מיד הבנו שמדובר בבן אדם סופר מקצועי ומיוחד ושיש פער בין היכולות המקצועיות שלו לביטוי שלהן ברשתות החברתיות ובפרסומים השיווקיים שלו.
הקסם המיוחד שבאימונים של אלן הביא אותנו להתרכז באימוני ילדים - מהר מאוד מבינים שכל אמא רוצה שלבן שלה יהיה מאמן כמו אלן.
התחלנו עם מספר קמפיינים של מודעות, עם דגש סרטונים ומסרים חזקים כמו
״כל מה שילד צריך זה מבוגר אחד שיאמין בו״, ״תן לילד שלך מתנה לחיים״ ועוד...
המטרה העיקרית של הפרסומים הייתה להעביר להורים את היתרונות הרבים שהילד שלהם יקבל אחרי מספר אימונים ספורים באקדמיה.
התוצאות לא איחרו לבוא - קבוצת הילדים גדלה והגיעו עוד ועוד פניות של הורים לגבי אימונים לילדים שלהם וגם אימונים לעצמם.
השלב הבא היה להגדיל את הרדיוס של הפרסומים ולהוסיף לפרסומים אימונים לקהל יעד מבוגר יותר.
לאחר שהגיעו עוד ועוד פניות, עבדנו על גיוס, קליטה ואימון של אשת טלמיטינג שתוכל לדבר עם הלידים ולתאם איתם אימוני ניסיון.
בהמשך התמקדנו בייצוב הלידים על מספר פניות שבועי קבוע, כדי ליצור איזון באקדמיה,
והמשכנו לפרסם עדכונים וסרטונים על האקדמיה כדי לשמור על קשר רציף עם קהלי היעד ולהמשיך לקבל פניות רלוונטיות.

כשפגשנו את אלן, לפני יותר משנה, מיד הבנו שמדובר בבן אדם סופר מקצועי ומיוחד ושיש פער בין היכולות המקצועיות שלו לביטוי שלהן ברשתות החברתיות ובפרסומים השיווקיים שלו.

שלב 1 - יצירת מודעות
הקסם המיוחד שבאימונים של אלן הביא אותנו להתרכז באימוני ילדים - מהר מאוד מבינים שכל אמא רוצה שלבן שלה יהיה מאמן כמו אלן.
התחלנו עם מספר קמפיינים של הגברת המודעות ליחס האישי והמיוחד באקדמיה, עם דגש על סרטונים ומסרים חזקים כמו:
״כל מה שילד צריך זה מבוגר אחד שיאמין בו״, ״תן לילד שלך מתנה לחיים״ ועוד...

שלב 2 - יצירת לידים
בשלב השני המטרה העיקרית הייתה להעביר להורים את היתרונות הרבים שהילד שלהם יקבל אחרי מספר אימונים ספורים באקדמיה, ולהניע אותם לפעולה של השארת הפרטים ותיאום אימון ניסיון. התוצאות לא איחרו לבוא - קבוצת הילדים גדלה והגיעו עוד ועוד פניות של הורים לגבי אימונים לילדים שלהם ואפילו הורים שהתעניינו באימונים לעצמם.

שלב 3 - התרחבות וגדילה מודולרית
לאחר שביססנו את ההצלחה בקהל היעד העיקרי ובאזורי המיקוד הקרובים אל האקדמיה, הגדלנו את רדיוס הפרסומים והרחבנו את קהל היעד על מנת להגיע ליותר אנשים ולפתוח קבוצות אימון נוספות בשעות הפעילות הפנויות של האקדמיה.

שלב 4 - גיוס כח אדם והטמעת תהליכים
לאחר שהגיעו עוד ועוד פניות מקהלי היעד השונים,  עבדנו על גיוס אשת טלמיטינג כדי לתת מענה טוב יותר לפניות הנכנסות ולשחרר את אלן לעסוק בפיתוח העסק וקידום האקדמיה. 
הגיוס כלל שיחות אימון על מנת לוודא שהמתעניינים מקבלים את המענה הטוב ביותר עבורם ומרגישים שיש מישהי שמתעניינת בהם ודואגת להם לפני, אחרי ובזמן שהגיעו לאימון ניסיון.
במקביל, עבדנו על הטמעת תהליכי מכירה ואינטגרציה וקשר ישיר בין מחלקת השיווק למחלקת המכירות על מנת שתהיה תקשורת טובה, אוטומציה יעילה וניתוח נתונים נכון, שיביא לתוצאות טובות יותר ושירות לקוחות מעולה.
בהמשך התמקדנו בלייצב את מספר הפניות, ליצור איזון ויכולת לשמור על גידול קבוע במכירות.
במקביל לעבודה התפעולית, המשכנו לפרסם עדכונים וסרטונים על האקדמיה כדי לבנות קהלי יעד חדשים ולשמור על קשר רציף עם קהלי היעד הקיימים כדי להמשיך לקבל פניות חמות ורלוונטיות.

כלים שיווקיים

פייסבוק קידום

Facebook

תהליכי אוטומציה

Integromat

מיתוג אינסטגרם

instagram

רוצים לשמוע על השלב הבא של Lobo Team?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר מהיר

סיפור הצלחה נוספים

  • Share by: