כשפגשנו את אלן, לפני יותר משנה, מיד הבנו שמדובר בבן אדם סופר מקצועי ומיוחד ושיש פער בין היכולות המקצועיות שלו לביטוי שלהן ברשתות החברתיות ובפרסומים השיווקיים שלו.
שלב 1 - יצירת מודעות
הקסם המיוחד שבאימונים של אלן הביא אותנו להתרכז באימוני ילדים - מהר מאוד מבינים שכל אמא רוצה שלבן שלה יהיה מאמן כמו אלן.
התחלנו עם מספר קמפיינים של הגברת המודעות ליחס האישי והמיוחד באקדמיה, עם דגש על סרטונים ומסרים חזקים כמו:
״כל מה שילד צריך זה מבוגר אחד שיאמין בו״, ״תן לילד שלך מתנה לחיים״ ועוד...
שלב 2 - יצירת לידים
בשלב השני המטרה העיקרית הייתה להעביר להורים את היתרונות הרבים שהילד שלהם יקבל אחרי מספר אימונים ספורים באקדמיה, ולהניע אותם לפעולה של השארת הפרטים ותיאום אימון ניסיון. התוצאות לא איחרו לבוא - קבוצת הילדים גדלה והגיעו עוד ועוד פניות של הורים לגבי אימונים לילדים שלהם ואפילו הורים שהתעניינו באימונים לעצמם.
שלב 3 - התרחבות וגדילה מודולרית
לאחר שביססנו את ההצלחה בקהל היעד העיקרי ובאזורי המיקוד הקרובים אל האקדמיה, הגדלנו את רדיוס הפרסומים והרחבנו את קהל היעד על מנת להגיע ליותר אנשים ולפתוח קבוצות אימון נוספות בשעות הפעילות הפנויות של האקדמיה.
שלב 4 - גיוס כח אדם והטמעת תהליכים
לאחר שהגיעו עוד ועוד פניות מקהלי היעד השונים, עבדנו על גיוס אשת טלמיטינג כדי לתת מענה טוב יותר לפניות הנכנסות ולשחרר את אלן לעסוק בפיתוח העסק וקידום האקדמיה.
הגיוס כלל שיחות אימון על מנת לוודא שהמתעניינים מקבלים את המענה הטוב ביותר עבורם ומרגישים שיש מישהי שמתעניינת בהם ודואגת להם לפני, אחרי ובזמן שהגיעו לאימון ניסיון.
במקביל, עבדנו על הטמעת תהליכי מכירה ואינטגרציה וקשר ישיר בין מחלקת השיווק למחלקת המכירות על מנת שתהיה תקשורת טובה, אוטומציה יעילה וניתוח נתונים נכון, שיביא לתוצאות טובות יותר ושירות לקוחות מעולה.
בהמשך התמקדנו בלייצב את מספר הפניות, ליצור איזון ויכולת לשמור על גידול קבוע במכירות.
במקביל לעבודה התפעולית, המשכנו לפרסם עדכונים וסרטונים על האקדמיה כדי לבנות קהלי יעד חדשים ולשמור על קשר רציף עם קהלי היעד הקיימים כדי להמשיך לקבל פניות חמות ורלוונטיות.